zaterdag 3 juni 2017

De groenste obstakelrun 2017

Vandaag was de dag van de groenste obstakelrun 2017 in Deventer. Ik deed samen met een team vanuit mijn bootcamp mee met de 7 kilometer. Veel foto's zijn er niet gemaakt, of heb ik nog niet. :) Hier een kleine impressie.
TEAMBUDDIES!
Nog 1tje dan...
Klaar voor de start!
Finisher!!
Nat, vies maar gefinisht!


Mijn meisjes en Nick deden mee met de 3 kilometer. Toen ik gefinisht was waren ze nog niet gestart dus ben nog maar een keer aangesloten. :)
Vol verwachting kijken naar de mensen voor je.
Bak met water in. Mede mogelijk gemaakt door de brandweer.
Ja... er ONDER door. :)
Zo. Net begonnen en nu al van top tot teen nat.
en er weer uit klimmen.
hihi.
Stormbaan!!
Whoooohoooo!
Yeah!
Dikke pret!
En dit was alweer bijna het einde. De obstakels tussendoor konden niet vastgelegd worden, omdat je zelf niets mee kon nemen en mijn schoonouders die de foto's aan het maken waren en ons aanmoedigden niet mee konden komen met de rest.
hier hebben we dus al dik 3 kwart gehad.
Touwklimmen. (Ik kan dat echt niet!)
Mirthe wel....
Lastig. hihi.
Klimwerk is echt Mirthe.
Hangen.
Whoohoo... beetje hulp.
zwaaien.
Zwaaien naar de overkant. Ik kwam er niet, dus mocht me 10 keer opdrukken!
Mirthe wel!
Zwaai....
De eerste keer haalde Eline ook gewoon de overkant. 2e poging ging iets minder.
We konden nog lachen!
In de bakken water....
Family picture!
FINISHERS!!!

Geen opmerkingen: