dinsdag 27 december 2016

orchideeën kwekerij!! PAPS en MAMS 35 jaar getrouwd! :)

helemaal in kerstsfeer! :)
Eerst koffie en..... cadeautjes!!
plantjes en dieren daar draait het om... heel veel schildpadjes gezien!
Opa, oma, Eline en Mirthe!
35 jaar getrouwd!
opa en oma met de kleinkinderen!
Heel veel mooie plantjes!
Genoeg te doen voor de kids. Zo kon je even hangen als een aapje!
prachtig natuurlijk!
Watervalletje.
Kerstboompje in de grot!
Selfie met Melinda.
Mooie bloem!
Meervallen voeren.
Verrekijkerrr
aapje.
Danique.
Mirthe en Danique.
Mirthe
Damian.
Eline.
mooie kleurtjes!
nice!
Felle kleuren!
verstopt in de bloempot!
Gele orchidee!
Tractors...
ik met opa!
Ik met mijn meisjes!
Vlinders!
heel veel vlinders.
ik en hubbie.
vlinders op je shirt.
blauw en oranje is leuk....
liefde is... vlinders hebben!
vlindertje op Eline.
Mirthe had een vlinder in de hand.
Vlindertje op mijn hand.
leguaan.
grote vlinder.
Weer schildpadden.
close-up.
mooie rooie met mier.
owjee... water!
een leuke foto van de vier kids met "what they do best".
like de kleur!
liefde!
oranje.
heel veel bloemen. en een fontein.
pink.
hohoho!

Geen opmerkingen: