zondag 23 oktober 2016

September het nazomermaandje...

We begonnen september met het vieren van Eline's verjaardag thuis.
Daar hoorde natuurlijk een paardentaart bij! :)
Ik liep in de buurt weer regelmatig een rondje hard en kwam daarbij mooie plekjes tegen!
Oefenen met de gekregen skeelers!
Eline op Amber! Voor het eerst tijdens een les. :)
Tijdens open monumentendag hebben we de watertoren in Deventer bezocht.
Het is ook echt een mooi gebouw!
's Middags ben ik met Mirthe nog bij de molen geweest. Ook een monumentaal pand.
's ochtends kwamen we erachter dat Mirthe haar tand los zat. Na een stoeipartij op de trampoline met vriendje Julan was 's avonds de tand er al uit!
Ik liep met deze 8 toppers de colorrun in utrecht!
The happiest 5k!
Met een fijn after party feestje!
Lekker smijten met kleur!
Whoooooohoooo!!!
En toen was er ineens in september een woensdag die gewoon 30+ was qua temperatuur!
Dus Eline en Mirthe beiden met een vriendinnetje lekker spelen op bussloo! Heerlijk!!
Ik werd aan het werk gezet door mijn schoonzus met handlettering!
Eline kocht van haar verjaardagsgeld een space scooter!
Mirthe werd behandeld aan haar wratjes.
Eline ging met papa shoppen dus ik ging met Mirthe naar de kinderboerderij.
en daar gingen we een maisdoolhof in!
Het was echt super gezellig samen.
Geitjes voeren...
Spelen...
en knuffelen en aaien.
Vervolgens nog even via de stad naar de ijssel geweest. beetje met kastanjes gooien en genieten van het uitzicht. (kijk niet naar eline's voeten.... pffff)
Zonsondergang in ons natuurgebiedje "de achtertuin".
Klaar voor de chocokidsrun in Zutphen!
En gefinisht in een vleugje cacao poeder...
Mirthe mocht woordjes stempelen op school.
Eline wou graag op de foto met dit paard. Dus in de trant van u vraagt wij draaien....

Geen opmerkingen: