zaterdag 17 september 2016

Update Juli: Feestmaand en fijne zomeravonden!

Hieperderpiep hoera!!! De allerliefste Mirthe is 5 jaar!!
Ze wou graag een roze met paarse dino taart met minions. Tsja... Die draaien we dan...
De 2 jarige joppen. Ja ook ik was jarig. Ja op dezelfde dag als Mirthe.
Stoere dino kado's.
Uit eten feestje. Sushi. Mirthe geniet hier van een inktvisring.
Eline probeerde een bananen sushi. Niet lekker... (ik vond het wel lekker)
Daarna nog even heerlijk gewandeld!
En dan kom je soms mooie plekjes tegen in de stad.
Eline wou graag een foto maken. :)
Mirthe mocht natuurlijk ook trakteren in de klas. Super leuk!
En ik werd verwend door mijn collega's. :) :)
Deventer op stelten. Met hier het kinder opera concert Kikker, brandweerwagen, paard.
Spaanse danseressen op stelten.
Een single act. Hij nam het publiek lekker in de maling. Leuk!
Rare vogels.
Mooie paardenshow. Al was het in het donker nog mooier geweest denk ik.
We stonden vooraan, maar het was wel echt heel warm!
Samen met Eline zwom ik de zwemvierdaagse. Goed voor Eline om het zwemmen bij te houden.
En verdienden we een medaille.
Hier eet Mirthe sojabonen. Opa en oma namen ons mee uit eten.
En eline geniet van het chocolade toetje.
Hoe fijn! Warme zomeravonden. Nog even na het werk en BSO naar het zwembad voor wat afkoeling.
Lekker een beetje aanprutsen in het water...
en ik zelf zwom nog even een kilometertje weg. Foto credits bij Eline.
Mijn kleine aapje. Nog even een avondje schoolplein pret.
Festival eten op rolletjes. Veel auto's met allemaal verschillend eten. Erg leuk!

En voor de kids was er ook van alles te doen. Schminken, voorstellingen en de bibliotheek was er.
Jaaaa! Middagje het bos in. Kikkers zoeken!!
En die vonden we weer in grote getalen.
Met de bende van ellende.
Naast kikkers kun je nog veel meer zoeken...
Of gekke plekken ontdekken.
en maar sjouwen door het bos. Zo fijn!
Ik had een lunchdate met dit mooie meisje.
Weer een mooi fijn avondje, dus we trekken er nog even op uit!
De dames door "ons" natuur gebiedje op een stepjes.
al naaktslakkend ontwijkend. hihi.
en hoe mooi is het als de paardjes zelfs naar je toe komen voor wat aandacht! LIEHIEF!

Geen opmerkingen: