vrijdag 16 september 2016

Maandelijkse update: Juni: Lentekriebels, paarden, schoolreisjes en feestjes

Eline mocht natuurlijk weer heerlijk paardrijden. Wat geniet ze daar toch van!
Hier klopt iets niet.
Trucje op het paard.
Naar de voorstelling van Ik en Simon samen met mijn moeder.
Eline aan de giechel met vriendinntje Lente.
As the shirt says...
Again: As the shirt says...
Ik ging samen met Kim een dagje Enschede doen. We zaten heerlijk op het terras en hebben echt genoten van deze mannen!
Kermis, en ja... ze had hem gevangen!
In de achtbaan...
Zie het been van Eline.
Het griezelhuis die toch wel eng was...
Een buitenrit, dus ik heb maar genoten van het uitzicht en de zon.
Okkie doet altijd netjes de oren omhoog en kijkt naar de camera als die door heeft dat je een foto wil maken.
Jaaaaaa! Door naar het laatste nivotje voor dr A diploma.
Grote dozen zorgt voor snij en knutselpret!
Een groot bed met een bureau voor Mirthe. Alvast voor dr verjaardag!
Samen met vriendinnetje Maren op het paard.
Jaaaaa!! Mirthe mag op haar eerste schoolreisje!
En dat vond ze toch wel heeeeeeel spannend.
We hadden een feestje. Even samen met de dames wezen kijken.
Want Ed en Trees gingen trouwen!!
Party! ik en Lot!
Party!! ik met bruid Trees!
Natuurlijk hebben we het bos ook weer eens gezien...
En liep ik in een soort van trance ineens 10km hard.
Toch best een stoer chicky zo toch samen met DP.
Op de valreep werd ze ook nog ziek... Meh...

Geen opmerkingen: