maandag 20 juni 2016

VIP bij GUUS MEEUWIS!!

In april ben ik naar de theater tour geweest van Guus Meeuwis. Daar was een fotobooth apparaat en blijkbaar als je daar een foto maakte en deze plaatste met #kusvanmij kon je vip kaartjes winnen voor het Guus Meeuwis Groots met een zachte G stadion concert mogelijk gemaakt door ZIGGO. Dit had ik gedaan op instagram en in de week voor het concert kreeg ik ineens een berichtje dat ik gewonnen had. Ik geloofde het niet dus via allerlei kanalen gecheckt en uiteindelijk ontving ik post. Een mooi pakketje met daarin de vip kaartjes voor Guus Meeuwis inclusief een backstage rondleiding en het mogen bijwonen van de soundcheck. Vriendin Suzan meegevraagd en klaar voor het feest!
In een leeg stadion op het veld rondlopen is best indruk wekkend.

Helemaal leeg. Alleen de 8 prijswinnaars, 3 medewerkers van ziggo en de man van de rondleiding liepen hier rond.
De achterkant is minder indrukwekkend...
Deze bestond vooral uit heeeeeeeeeel veeeeeeel buizen. Welke in anderhalve week (!!) wordt opgebouwd! Wow!
Onder het podium... Hier gebeurd veel tijdens het concert. Lopen echt heel veel mensen rond die allemaal hun eigen taakje hebben waar wij publiek niets van merken.
uitzicht vanaf het podium.
Nou laat die soundcheck maar beginnen dan!
Zo kun je tenminste leuke selfies maken.
fotograaf.
Hallo podium!
VIP!
Hey, daar is guus!
Achter deze selfie steekt nog een leuk verhaal. De foto heb ik nu niet gelijk paraat. die update ik later...
Op het plein van de hemelse voorpret!
meedoen aan een wedstrijd van 100%NL. Helaas geen kaartjes voor volgend jaar gewonnen.

En dit was de eerste plensbui... van de velen die nog gingen volgen.
Ontvangst in de VIP ruimte was niet verkeerd!
Uitzicht. Om eerlijk te zijn, iets minder VIP waardig. Mijn bescheiden mening hoor!
De eerste mensen komen het veld opgerend voor de beste plek.

Wij gingen ondertussen een hapje eten in het GUUS restaurant.
Sfeervol en erg lekker.
Typhoon deed het voorprogramma.
En daar was Guus dan eindelijk!
De jeugd van tegenwoordig verzorgde de eerste gastoptreden.
En toen was er een probleem.
Onweer!
Evacuatie van het veld. De tribunes en wij van de vipruimtes mochten blijven zitten.

Schuilen. Wat een rampsenario! Gelukkig geen paniek en liep het aardig goed allemaal!
De regen hield aan, maar Guus en co kwamen ook lekker in de regen staan.
Zeiknat werden ze. Tot op hun onderbroek als we Guus mogen geloven.
Rowwen Heze verzorgde het tweede gastoptreden.
Altijd een fijn nummertje.
Soms kwam guus iets dichterbij langsgelopen.
Zowel aan het begin als aan het eind werden er kilo's confetti afgeschoten de lucht in.
Wij vonden het allemaal wel lekker gezellig!
Houdoe!!

Geen opmerkingen: