zaterdag 4 juni 2016

Mei: een drukke gezellige maand!

We zijn lekker wezen zwemmen. Dat kunnen wij uren volhouden...
klimgeit.
Bij dit zwembad mag Mirthe altijd kurkjes lenen. Kan ze dus extra goed oefenen met zwemmen.
Vies monstertje. Als ze er zo uit ziet heeft ze dikke pret gehad!
Lekker wandelen in het bos.
de meisjes hebben dan wel pret.
en zijn dan ook lief voor elkaar.
we kwamen ook nog zo'n mooi geel veld tegen...
Mooi he? Fields of gold.
bevrijdingsfestival zwolle!!!
in de draaimolen.
familypicture!!
en onder het genot van een Starbucks cappuccino met de trein weer terug naar huis!
Tijdens de zwemles van Mirthe was het zo warm dat eline zich even kon uitleven in het buitenbad.
Beauty.
Wat? Nog een family picture!
We gingen namelijk kijken bij de giro. Hier fiets tjallingi voorop!!
En de roze trui drager. Op dat moment ook een nederlander Tom Dumoulin!
Daarna zochten we wat afkoeling op.
spelen in het zand.
en in het water...
Heerlijk uitleven op deze manier!!
In onze achtertuin....
gingen ik met Mirthe kikkers vangen
en bloemetjes plukken.
Eline had natuurlijk weer paardrijles en mocht ook een buitenrit doen.
Eline ging op schoolreisje.
Gelukkig was ze toch mee terug gekomen naar huis!
Voor een vrijgezellenfeest ging ik survivallen. Hier is het wel duidelijk dat ik dat dus niet kan.
Maar ik zette door. Dit vind ik prachtig!
Aangezien ik toch al nat was besloot ik zo terug te gaan. Dat ging dus niet goed, dus uiteindelijk zwemmend de overkant bereikt.
Na een douche en andere kleren klaar voor een stepronde.
Er zijn vele kilometers hardlopend afgelegd door mij deze maand.
Eline mocht op school haar zelfgemaakte museum showen.
en moest natuurlijk ook aan de bak in de bak op het paard.
Mijn mooie lieve dame.
De avondvierdaagse werd ook gelopen. Wat heeft Eline toch een gezellige groep om zich heen.
Op de laatste dag liepen wij in het rood en als eerste school....
toppers!
De laatste dag liep Mirthe ook gezellig mee!

Van de oma's en Tante kregen ze allemaal medailles en bloemen.
En het belangrijkste is natuurlijk de echte medaille!
Mirthe ruikt graag aan de bloemetjes. Dat vind ik zo lekker ruiken mama!
Ze heeft flinke progressie gemaakt met haar zwemlessen deze maand!
En ik ging nog maar weer eens een rondje.
Ik moest voor mijn id zijn in ons gemeentehuis. Dit zijn allemaal vingerafdrukken van inwoners.
op de valreep mocht Eline zich nog even melden bij de tandarts om haar grote mensen kiezen te laten sealen.

Geen opmerkingen: