dinsdag 21 juni 2016

Familieweekend Bad Bentheim

Maar dan nu door de ogen van mijn telefoon. Die pak ik namelijk sneller dan de camera. Met de camera maak ik overigens weer bewuster foto's mee.
We waren op tijd op het park en mochten het huisje nog niet in. Daar was Koos Konijn al om even wat tijd in te vullen.
Lachen en gieren in het bed bij Oma. Kleine lekkere doerak!
De kleur en knutsel dames!
Een dochter en vader foto.
Hand in hand...
Lizz vond steentjes en showt hier vol trots haar vondst!
Dansen maar!
Oma kreeg dorst!
Patatjes afhalen, maar toch daar eten. Dat doen wij!
Steentjes kun je ook in het water gooien.
We hadden een appelboom in de tuin...
en een gat.
Op naar het zwembad. Dan loopt Mirthe voorop! Aldaar mochten er geen foto's gemaakt worden dus hier moet je het mee doen. Er was een leuke glijbaan waarvan de tijd werd bijgehouden. Dagrecord was voor Mirthe, maar die ging door rood. hihi. Romano en ik hebben het buitenbad ook nog even gecheckt. Moest gewoon even, ondanks dat het weer niet heel uitnodigend was!
Op zaterdag zagen we het kasteel al aan de buitenkant. We gingen op zoek naar een echt duits eet tentje.
Kon ik mooi al wat foto's schieten.
Biertje!
Appelsap en wachten op schnitzel!
Ja deze dames waren er ook!
en ik sta zelf ook eens een keer op de foto. Samen met Romano aan de cola.
oma wou graag een leuke foto van de 4 nichtjes. Dat is zo makkelijk nog niet...
Want er gebeurd altijd wel iets...
er kijkt er 1 niet...
Of we trekken een gekke bek!
Mijn onderzoeker in de dop!
Nog even uitrazen voor het slapen gaan.
De bal moest meermalen uit de sloot worden gehaald.
Maar dat deden de dames graag!
Hoppa! Door de plassen heen!
Wachten tot Koos Konijn langs kwam om je wakker te maken. Alleen regende het en kwam Koos Konijn niet. Die is namelijk bang voor regen...

Lizz ook een paraplu.
In de speeltuin werd weer moddersoep gemaakt.
of modderkoekjes gebakken.
Flink kneden voor het beste resultaat.
Lekker bezig dames!
Ook Mirthe vond meerdere regenwormen. Dat vind ze prachtig!
Zondags toen we naar het kasteel gingen zag ik dit pad nog. Ben hem helaas niet opgelopen. Nu stiekem toch wel benieuwd waar dit toe zou leiden.
En nog even een selfie met de kok van de italiaan waar we zijn wezen eten...

Geen opmerkingen: