dinsdag 21 juni 2016

Familieweekend Bad Bentheim.

Door het oog van mijn camera...
Aandachtig kijkend naar Koos Konijn.
Mirthe danst flink mee!
Britt ook! :)
Concentratie!
Ook Eline vind dit echt leuk.
Een zittend liedje met Koos Konijn.
En nog even knuffelen.
Dat is leuk!
Wat zou die zien?
Ons huuske.
De heren aan de wandel.
Iedereen aan de wandel (behalve ik, want ik neem de foto.)
Fotomoment met Koos Konijn!
En vanwege de regen aardig wat regenwormen kunnen vinden.
In de speeltuin waren er genoeg.
En modder is altijd leuk!
Bad Bentheim.
Het kasteel in. Belangrijke bezienswaardigheid aldaar.
En ik hou ervan...
De nichtjes vuren het kanon af.
Uitzicht... Daar achteraan ligt Nederland ergens...
Toren.
Hier een familie foto!
Hier kon je 12 meter naar beneden vroeger, maar ook verder omhoog de toren op.
Nog meer uitzicht!
Familiefoto!!
en nog 1...
Uitzicht naar beneden.
Blijven toch mooie gebouwen!
Weer veilig beneden.
Daar stonden we dus bovenaan!
Roosje ruiken...

Eline ook.
Lizz ook. Van Britt heb ik helaas (nog) geen foto...

Maar van oma wel!
Mooie balkonnetjes, mooi gebouw!
Op zoek naar de prinsessen slaapkamer!
Super gave nisjes.
Daar zijn ze weer alle 4 op een rij.
Ridders!
De oudste 3 gingen werkelijk op elke plek zitten voor een foto.
Voor het mooie raam ook bijvoorbeeld.
Dansen in de hal!
Opa en oma met hun kleindochters.
Deze is spontaner. Vind ik zelf ook erg leuk!
Lekker gek doen voor de camera!
Lizz zag een man van het veld afrollen... dus hup... Lizz ook!
En de andere 3 dames ook natuurlijk!
Nog een laatste plaatje van het kasteel...

1 opmerking:

Kim zei

Hey, ik krijg geen meldingen meer als jij wat plaatst... Ik heb er heel wat gemist zie ik! 🤔