zondag 15 mei 2016

in een notendop april 2016

Een fijne verjaardag, met een fijn weertje op een hele fijne plek!
Mijn meisje werd ziek. En dat is niet leuk! 
Natuurlijk werd er ook weer op een paard gezeten. Eline kan geloof ik niet meer zonder...
Er was ook nog een open dag. Mirthe mocht dus ook weer eens een keer.

Ook de tandarts werd bezocht. Blijft toch spannend.
'
Ikzelf ben aan het trainen om 5km te kunnen "hardlopen". Je komt soms op mooie plekjes die met bepaalde weersomstandigheden nog mooier zijn...

Eline kreeg zin om voor te lezen. Fijne start van de ochtend.
Wandelen in een super mooi gebied!
Maar het mooie weer was van erg korte duur...
Maar dat mocht de pret niet drukken... :)
Mirthe had op school het theme mama en moest daarom mama tekenen. Ze kent mama aardig goed!
Kijkles bij het zwemmen. Mijn meisje geniet zo van het zwemmen.
Een super groots en fijn avondje Guus Meeuwis in het theater. 
Een speeldate in een krijspaleis met onder andere dit nichtje.
Het weer deed een beetje raar. Een flinke hagelbui wat nog bleef liggen ook!
Dat werd een hagelbal gevecht!
Mama verloor...
En de weergoden brachten ook nog regen. Zeiknat stond ik bij school...
De maand waarin ik begonnen ben met de AH moestuintjes. Ze doen het goed!

Ik moest ze al verpotten. (en inmiddels staat het allemaal al buiten)


Op koningsdag deden we het rustig aan en gingen we naar de slechtste film ooit in de bioscoop gekeken. Maar ik bleef ondertussen heel positief!
Als vaders weg moet en moeders een dag te ziek om er voor de kids te zijn dan is het extra fijn als ze goed worden opgevangen en je een leuke foto toe krijgt!

Eline kreeg een steen tegen zich aan vlakbij haar oog. Dan mag je terrecht huilen.
Uit eten. Sushi! en natuurlijk hoort daar een fijn glaasje wijn bij!
Ook was er de deventer ijsselloop. Mirthe deed voor het eerst mee en bracht het er redelijk vanaf! :)
Voor de start!
Eline had nog wat moeite om blij te zijn achteraf (het ging niet helemaal goed) maar toch allebei heel blij met hun medaille. Daar deden ze het voor!

Geen opmerkingen: