zaterdag 25 juli 2015

Vakantie Peschiera del garda Italie 2015 Dag 10 & 11

DAG 10:
Badmutsen brigade.

Blijde badmutsen brigade!

haai! ow nee... kikker!

De kikker was ook in trek.

Mama... ik ga alle kleuren 3 keer doen oke?

We staken hem maar weer aan. Je moet toch wat he!

DAG 11:

Goh zullen we het plaatsje waar we zelf zitten maar eens gaan verkennen. Is niet zo'n gek idee eigenlijk.
Peschiera haven.

Met z'n allen even het dorp in.

Weer een waterkraan gevonden.

Annemiek en ik bij zo'n stadsmuur.

Mooi gebouw zo langs het water.

Nick en ik!
Schommelen in het gevonden speeltuintje....
Family picture "met de haren los" in peschiera.

Eline wou heel graag leren tennissen. Dan ging ze daar misschien wel op...

Lente ging tijdens de karaoke avond let it go zingen (waren alleen maar engelse en italiaanse nummers beschikbaar)
 
Eline wou ook. Ze was echt super trots op zichzelf. Het koste Nick wel heel wat moeite om op het podium te gaan staan en aangezien ik niet kan zingen........

Maar Eline sloeg zich er super goed doorheen!!
(en ik was het aan het filmen. Wil ik het terugkijken... geen geluid! Huilen!)



Geen opmerkingen: