zondag 3 mei 2015

Gele korenbloem velden...

Ik zou zo graag nog mooiere foto's willen maken daar, maar de dames hebben daar geen zin in helaas.
Ik zal het hier dus mee moeten doen....

Ze durven er ook niet in te lopen, want er vliegt natuurlijk van alles rond daar en owjee... dat is toch wel eng. :) Dan heb ik echt meisjes! haha...

(vervolgens zoeken ze bij de action pistolen uit en zijn ze echte piraten...)

Hopelijk mag ik nog een keer voor nog mooiere! Ik ben voor!

Nog wel even ruiken aan de bloemen....

Dat durfde Mirthe ook wel...

En verder was het; Tot hier en niet verder!

Hier wel een echte lach te pakken...

Grmbl... moet ik ook. Ja jij moet ook...

Ok... dan ik ook maar op de foto....

I love the yellow!

Zusjes.

Mirthe.

Ervoor staan is nog wel leuk...

Gekke bekken trekken kunnen ze wel.

Want dat is wel leuk!

Geen opmerkingen: