woensdag 16 juli 2014

Vakantie denemarken met de mobieltjes.

Mijn mobieltje:


Panorama zandsculpturen Sondervig.
Eline is blij na een jaar de zee weer te zien.
Kleren een beetje nat en vies...
Met mijn schatjes op de foto.
love.
Eline kreeg een passie voor friends lego hier. Vooral het in elkaar bouwen vind ze super leuk om te doen.
Vliegtuig museum Skjern.
motor.
De dames konden er gewoon onder door.
Straaljager. De punt is afgeschermd.
Bork havn panorama. Ringkobing fjord.
De beroemde steen van 7 jaar geleden.
Zelf gemaakte broodjes eten in vinkingstad.
legoland ocean gedeelte.
Grote vissen. Ook haaien zwommen er. De dames vonden het gaaf!
Samen door een raampje kijken.
in het midden van een groot bassin kon je omhoog komen om te kijken.
yeah! wij hebben slush puppy!
Eline in een attractie en wordt nog even beet gepakt door een piraat.
jezelf de lucht in trekken.
In de bootjes.
Steek die tong maar weer uit. Vind mama zooooooooooooo leuk.
Als laatste mochten ze nog even in de vliegtuigjes.
Wow park klimwerk.
Gewoon gaan.
footsteps.
Mirthe is er ook echt van aan het genieten. Dit maal het strand van Hvide Sande.
Jaaaaaaa daar komt het water aan!
Panorama met windmolen en de dames op Hvide Sande. Zo'n mooie foto vind ik dit!
Hoog zijn deze krengen zeg!
Eline.
:)
Lieveheersbeestjes plaag.... 
Mirthe.
Selfie.
Selfie met uitzicht op de dames.
Het is meer dan 30 graden en nog steeds zijn de Deense stranden niet loaded.
Nick, tijdens een huifkar ritje met zijn stoere zonnebril.
Deze paarden waren het.
Afsluiter van de vakantie.


Nick zijn mobieltje:

Ik en Eline samen genieten van het strand.
Oeps... door het poseren zagen we een golf iets te laat aankomen.
Lekker schommelen in de speeltuin. Al vind ik dit niet meer zo leuk, want nick is aan het draaien en gek doen en stopt pas als de dames het niet meer leuk vinden.
Rara wat doe ik na?
"
Ik aan de BBQ, de dames aan een ijsje.
Balletjes gooien en schoppen.
Nogmaals!
De dames checken een roze zeester.
Handjes los in de golvende boot.
Samen met Mirthe mij omhoog trekken.
Papa in een selfie met Mirthe.
Het vakantiegevoel aldus Nick. :):):)

Wat was Denemarken fijn....

Geen opmerkingen: