zaterdag 26 oktober 2013

Diepe hel holterbergloop 2013

Vandaag heeft Nick mee gedaan aan de diepe hel holterbergloop.
10 engelse mijlen hardlopen, dus ongeveer 16 kilometer.
Heuveltje op, heuveltje af, percentage's van 10%, ik doe het hem niet na!
Knapperd!
2 km punt...

nog redelijk fris!

Blij om Eline, Mirthe, schoonvader en mij te zien.

toppertje!

Op naar de eerste echte heuvelbeproeving, die wij later ook opgelopen zijn met de wandelwagen.
Best zwaar!!! 

Succes papa!!! 

Daar komt die weer aan.... 14km punt!

Jammer dat ik hem hier niet "alleen" aantrof voor de foto's!

Toch nog een leuke "sneakpeak" tussendoor!

Hier ziet hij de meisjes en is hij ook zichtbaar een stuk vermoeider!

Eline kon ook wel hardlopen.... 

Is toch best een makkie, zo'n diepe hel holterbergloop 10 engelse mijl!
Aldus Eline dan.... Die uitspraak neem ik niet zelf op me!!!


Geen opmerkingen: