maandag 29 juli 2013

Pas op!! Overload van een dagje "de waarbeek" in Hengelo!

De foto's lopen niet helemaal synchroon door het uploaden en het gebruik van 2 camera's.
Toch een flinke overload en een goede impressie van een erg fijn dagje "de waarbeek" in Hengelo!
Vooraf en op de site kijkend staat er vooral leuk vanaf 4. Nou onze 2 jarige dame, Mirthe, is een durfal en heeft de dag van haar leven gehad. Nichtje Danique (2) vond het wel leuk, durft alleen nergen in. Eline (3) en Damian (4) die hebben ook echt genoten van alle attracties en waren niet meer te houden!
Wij komen zeker weer!!
Met oma in de oldtimer.
Een hele mooie foto van onze meesterwerkjes!
Vliegen!
Bus rijden.
kano varen.
glijbaan.
Met z'n drietjes...
Opa met neef Damian. Deze ging hard, maar was vet cool aldus Damian!
Nichtje Danique met haar mams.
Paps met Mirthe!

Opa met Danique en Eline. 
Schatje!! 
Eline. 
Waar gaan we nu in. 
Zusjes. 
Woohhhh gaaf! 
Daar gaan we! 
Zwieren, zwaaien, rondjes draaien! 
Pretface. Deze ging vrij hoog en was Mirthe op den duur "klaar mee". 
Damian leek deze wel stoer, uiteindelijk toch te eng. 
Hooooiiiiii.... 
Even naar beneden kijken. 
:) 
Danique! :) 
Tante Melinda. 
Daar ga ik!!! 
Splash!! 
Stoere bink! 
Even heen en weer... 
Nick met zijn neefje. 
Kev. 
Jammie! 
Kijk eens wat ik in mijn mond heb?? 
uhhhhh.... 
rennen naar papa.
Kleine beauty! 
Met tante Melinda in de oldtimer. 
Waar papa's weer kind worden. :) 
Danique vind draaien een beetje eng en blijft daarom aan de kant en houd opa stevig vast. 
Meloen eten... Heel veel meloen eten. Binnen 5 minuten op.
Plattegrond. 
Ik en Mirthe. 
Ik en Damian in de rups. 
Knalgroen beestje op mijn arm... 
Eline en opa. 
Eline wordt een beetje moe. 
Haaaaaaaaaalllllooooooooooooo! 
Wauw!! Die is cool. 
Yo man! 
Oldtimer race. 
Neef en nicht genieten nog even samen.


En dan nog een "paar" filmpjes... Het moge duidelijk zijn dat we genoten hebben!

Geen opmerkingen: