woensdag 6 februari 2013

Foto's weekend weg deel 1.

Afgelopen weekend zijn we met mijn schoonfamilie een weekend weg geweest.
Vermoeiend, maar genoten!
Dit zijn foto's van mijn camera, wat niet wil zeggen dat ik ze allemaal gemaakt heb.
Ondertussen ook de foto's binnen van mijn schoonzus maar die heb ik nog niet doorgelopen.
De foto's van mijn schoonouders heb ik helemaal nog niet gezien dus we er zullen er vast nog wel wat meer komen.

Op het bankje zitten wachten tot de animatie begint.
Deze vind ik heul mooi! :)

Meedoen met de animatie. Chi chi wa...


Allebei. Al ging Mirthe gewoon meer haar eigen gang.
Bollo de beer.

Zwemmen. Springen naar papa.

Zeer geconcentreerd in het stukje "zandbak" aan het spelen.

Samen van de glijbaan. Later ging Mirthe alleen, nadat eerst Britt alleen was gegaan en toen durfde Eline het uiteindelijk ook.

Groene, kleine dichte glijbaan. Voor geen goud ging Eline alleen. Dit was uiteindelijk ook de enige keer. Mirthe is hier wel 100 keer alleen van af geweest. En dat heb ik zelf dan weer niet op de foto staan.

Broodje eten.
 
Ons opmaken voor de 7 heuvelenloop... pfff ....

Mooi nich(je) Britt.
Vermoeiend.

lief he?

Opa heeft schik met Mirthe. Of was het met Oma?

Natuurlijk weer van de glijbaan af. 100 keer. Minstens.

Bruggenloop.

Touwbruggenloop.

Kijken naar Puk en Pelle.

Onderonsje op de kinderboerderij.

De 3 dames.

Wortels voeren.

Oma was er ook. Kreupel en oud. ;-)

Stoere chicks.

Jeugdig oud.

Visjes kijken in de plaza.
 

Geen opmerkingen: