zondag 23 december 2012

3FM serious request 2012 in Enschede!

De foto's zijn niet al te goed, want via de mail verkleind en dan nog bewerken dan blijft er niet veel van over, maar toch een kleine indruk van een dikke 4 uur 3FM serious request 2012 in Enschede!

Let's hear it for the babies!
We zijn er!!!

Een poging om naar voren te komen voor een foto. Je ziet mijn armpje. Best lastig als je klein bent!

Een beetje regen mag de pret niet drukken!

Met z'n viertjes!

Timur is moe. Heel moe...

Kijk maar...

Mobiel inleveren.

Ik mocht er van Kimmetje ook 2 ingooien. Aardig he!

Nick maakt foto's met zijn debiel... ;-)

Even een foto bij het scherm en logo.

Wie staan er op de foto met Paul Rabbering? Dat zijn Kim en ik.... :-)

We hebben plezier gehad! We dragen hier de 3fm serious request mutsen voor het goede doel! Zelf gekocht! ;-)


En dan nu nog even wat foto's die met onze mobieltjes gemaakt zijn.
Sommige zijn bewerkt via instagram, anderen niet... maar wou ze toch even posten.

Lets hear it for the babies....

Giel kwam even een kijkje nemen bij het raam toen ik moeizaam iets naar voren was gekropen.

Thumbs up!

Met paultje en zijn GROTE bril!!

Nick had hem nog even naar een tekening bewerkt.

Wachten op onze lunch. Perfect tafeltje met uitzicht op het glazen huis. Ik spotte hem en Kim nam even een sprintje....

Gekke mutsen!

Geen opmerkingen: