zondag 9 september 2012

Dag 3.



Lekker een fles melk.

Spelen met Damian.
Alle 4.

Hoooooooog.

rustig spelen.


zand.
happy en not happy.

Ruzzle.


Buitenbaden zijn niet Eline's ding. Naast dat ze nog niet 100% fit was vond ze het vooral erg koud.
Damian dacht daar anders over.
 Vooral het "spetter" bad was erg populair. 
soort van douche.

 Ik was er ook... :-P
Lekker donderen met mijn neefje.

 Van de glijbaan af!  :-)
 
pret!

Damian samen met Teun en Pleun.

klimmen.

 Met het gezicht in het zand glijden. Mafkees.
Kijk zo doe je dat.

Damian maakt het nog bonter.
 

Die wil ik vasthouden...

Kleine booskijker.
 
Gelukkig kan ze af en toe ook nog lachen naar mij. 

De meisjes.
 
 BBQ.

boef.

 Mooi weer.
Een luchtballon vlak over ons huisje heen. Echt super dichtbij. Leuk! 
ohhhh... zo lief.
Damian zei tijdens het kleuren: Eline? Ik hou van je.
Tijdens het terug lopen van het zwembad naar ons huisje vroeg hij: Eline, wil je met me trouwen?
Schattig. (Eline antwoorde overigens dat ze dat nog niet hoefde...).

Geen opmerkingen: