vrijdag 6 juli 2012

Grootste verjaardagsfeest in de apenheul op 4 juli!

De apenheul heeft woensdag 4 juli geprobeerd het guiness book off world record geprobeerd te verbreken door het grootste verjaardagsfeest ooit te organiseren. Dit omdat 4 van hun gorilla baby's dit jaar 1 zijn geworden. Iedereen die op 4 juli jarig was mocht gratis met 3 vrienden naar binnen op voorwaarde dat je dan deelnam aan de recordpoging. Laten Mirthe en ik nou op 4 juli jarig zijn dus wij hebben samen deelgenomen aan deze GESLAAGDE recordpoging. Het viel mee hoor, 232 jarigen bijelkaar was meer dan voldoende! Toch leuk om mee te maken. Ik heb helaas nog weinig foto's gevonden van deze recordpoging. Een mooie duidelijke foto van alle jarigen bij elkaar bijvoorbeeld. Hopelijk komt dat nog. Via twitter wel wat kleine onduidelijke foto's gevonden. In elk geval nog iets. Hieronder de foto's van de rest van de dag. (niet op de juiste volgorde door gebruik meerdere camera's).
Samen op de gorilla. Lief! 
Aapje op mijn arm. Mijn vader en mijn schoonmoeder kijken op de achtergrond toe. 
nice! 
Neef Damian. 
De jarige jopjes op het verjaardagsfeest! 
Gorilla 
3 gorilla's.

El Nickos alias de neusaap. 
Lekker slingeren. 
Nick met Eline in de buggy en Damian die zijn eigen buggy duwt. De hele dag. 
Jump! 
Jump more! 
Mirthe heeft zich de hele dag goed gedragen en ook genoten volgens mij. 
Boef. 
Grote kinderen.
Zwaaien. 
Allebei zochten ze een roze knuffel aapje uit! 
Wat is daar? 
Hoi! 
Wij moesten de ik ben jarig labels om. :-) 
Kijken wat er allemaal gebeurd. 
De crew! 
Gezelligheid bij oma. ;-) 
Nicht en neef of de boefjes. 
Mijn handjes zijn toch echt kleiner. 
AHHH! 
Knuffelen... :-) 
Wachten bij de draaimolen...

Geen opmerkingen: